Nederlands  Français  

Hoe bestellen?


Check U bestelt via onze website.
Check U ontvangt een bevestiging van uw order via email.
Check U betaalt via overschrijving.
Check U betaalt via kredietkaart of bankkaart.
Check U heeft een bevestiging van uw betaling ontvangen.
Check U ontvangt een email met de opvolgcodes van uw pakket.
Check Uw pakket wordt geleverd door Bpost.


U bestelt via onze website:



U klikt op het artikel dat u wil bestellen.
Naast de foto van het gekozen artikel moet u de gewenste opties correct aanklikken (kleur, maat, borduring,...).
Onder de opties kan u aanduiden hoeveel keer u dit artikel wil ontvangen. Standaard staat dit ingesteld op 1 stuk. Wil u meerdere stuks ontvangen, dan kan u eenvoudig het cijfer 1 vervangen door een ander aantal.
Heeft u de opties en hoeveelheid aangepast? Dan kan u klikken op de knop "Toevoegen aan winkelwagen".
Het gewenste artikel zit nu in uw winkelwagen. U ziet op het scherm een kort overzicht van het artikel, de kleur, de maat, borduring,...
Hier kan u dus nog even kort overlopen of u de correcte opties aangeklikt heeft.
Heeft u een fout gemaakt? Geen probleem! U kan eenvoudig 1 stap terugkeren door op de "terugkeer-pijl" van uw browser te klikken en u komt op de vorige pagina terecht. U kan uw wijzigingen doorvoeren.
Wenst u een artikel uit uw winkelmandje te verwijderen, dan kan u op het vuilbakje klikken.
Wenst u een artikel nogmaals te bestellen, maar in een andere kleur? Dan kan u op de naam van het artikel klikken (in uw winkelmandje) en u keert direct terug naar het artikel. U kan opnieuw de gewenste opties en hoeveelheid selecteren en toevoegen aan uw winkelwagen.
Bent u klaar met uw bestelling? Dan kan u doorklikken op "Afrekenen".
Als u nog niet aangelogd bent, kan u zich nu eerst aanmelden.
Bent u reeds klant bij ons? Dan moet u enkel uw emailadres en wachtwoord invullen.
Bent u nog geen klant bij ons? Dan vult u de gevraagde gegevens in en klikt u op "Informatie versturen".
U krijgt nu een overzicht van het leveradres, de verzendmethode en de betaalmethode. U klikt op de gewenste methodes.
In het vakje "Opmerkingen" kan u eventueel wat extra informatie typen (zoals kleur van de borduring, naam voor de borduring,...).
Onderaan dient u nog aan te vinken dat u de Algemene Voorwaarden gelezen heeft.
Daarna klikt u op de knop "BETALEN" en uw order wordt naar ons doorgestuurd. U ontvangt zelf ook een bevestigingsemail van uw order.

U ontvangt een bevestiging van uw order via email:



Nadat u op "BETALEN" geklikt heeft, ontvangt u binnen enkele minuten een bevestiging van uw bestelling via email.
We raden u aan om deze bevestigingsemail nog even te controleren of alles correct besteld werd.
Op het moment dat u deze bevestigingsemail ontvangt, ontvangen wij uw order in ons systeem. Op dit moment wordt uw order nog niet behandeld.
Wij nemen uw order pas in behandeling NADAT we uw betaling ontvangen hebben.

U betaalt via overschrijving:



Tijdens het bestelproces heeft u gekozen om te betalen via overschrijving. In uw bevestigingsemail zal u alle details terugvinden om deze betaling te kunnen uitvoeren via uw bankoverschrijving. Vergeet zeker uw ordernummer niet te vermelden.
Wanneer u betaalt via overschrijving zal uw betaling binnen de 2 werkdagen bij ons op rekening bijgeschreven worden.
U ontvangt van ons een email zodra de betaling aangekomen is.
Uw order wordt nu in behandeling geplaatst.

U betaalt via kredietkaart of bankkaart:



Tijdens het bestelproces heeft u gekozen om te betalen via kredietkaart of bankkaart.
U zal tijdens uw bestelproces automatisch doorgestuurd worden naar de beveiligde betaalsite van Multisafepay of PayPal.
U kan via deze betaalsites veilig betalen met uw kredietkaart of bankkaart.
Zodra de betaling op de betaalsite afgerond is, ontvangt u een bevestigingsemail van deze betaling.
Uw order wordt nu in behandeling geplaatst.

U heeft een bevestiging van uw betaling ontvangen:



Zodra u van ons een bevestiging van uw betaling ontvangen heeft, is uw order bij ons in behandeling. Het order wordt zo spoedig mogelijk klaargemaakt voor verzending.
Wanneer u een borduring bestelt heeft, zal dit de levertermijn met een aantal dagen verlengen. Orders die eerst betaald werden, worden eerst behandeld. Zodra wij een betaling ontvangen, wordt uw order achteraan de wachtrij voor borduring geplaatst.

U ontvangt een email met de opvolgcodes van uw pakket:



Als uw order klaar is voor verzending, ontvangt u een automatische email met de opvolgcodes van uw pakket. Via deze codes kan u uw pakket opvolgen via de website van Bpost. Eens u deze email ontvangen heeft, zal uw pakket binnen 2 dagen bij u geleverd worden.

Uw pakket wordt geleverd door Bpost:



Uw pakket zal geleverd worden door de postbode of postauto. Bent u niet aanwezig? De postbode zal een nota nalaten dat u uw pakket binnen de 10 werkdagen kan ophalen in het dichtstbijzijnde postkantoor.



Content

Ontdek onze websites


HBGarden.be
Alles voor de tuin


HBFarm.be
Alles voor dier, stal, weide


HBHorses.be
Alles voor ruiter en paard


HBLogo.be
Alles geborduurd